Jom Menyimpan dan Melabur Secara Selamat

 Selain ASB, Tabung Haji, ada pelbagai cara dan instrumen untuk kita menyimpan dan mengembangkan simpanan dan pelaburan kita.  menyimpan dan melabur menjadi sangat penting pada zaman ini, sebab kadar sara hidup yang sentiasa meningkat, dan inflasi yang menyebabkan harga barang meningkat juga menyebabkan nilai mata wang semakin kecil. Kalau dulu boleh beli rumah dengan harga bawah 50k, sekarang, sangat susah nak cari harga rumah begitu. Rumah yang dulu harga 50k, sekarang nilaianya boleh meningkat kepada lebih 200k. Jadi, memang penting unutk ada sumber simpanan dan pelaburan untuk hadapi kesan ekonomi ini.

Salah satu melalui pelaburan Wahed Invest

"Wahed Invest adalah Platform Pelaburan Patuh Syariah Pertama Di Malaysia yang menyediakan penasihat-robo syariah pertama yang mudah digunakan oleh pemula.Wahed Invest ditubuhkan pada tahun 2015 oleh CEO nya iaitu Juaid Wahendna dan dilancarkan secara rasmi di United States dan United Kingdom pada tahun 2018.

Kemudian pada 2019, Wahed Invest memulakan platform pelaburan digital Islam pertama di Malaysia bagi membuka peluang kepada pelabur di Malaysia mengembangkan kewangan mereka berdasarkan pelaburan patuh syariah. " Diambil dari sini






Jom labur dengan Wahed invest dan akan anda akan dapat RM10 untuk mulakan pelaburan anda. 

Click https://app.wahedinvest.com/referral dan masukkan MASBIN26 untuk dapatkan RM10 tu

Comments