Update daripada saya

Wah lamanya tak update blog ni. Maklumlah amat sibuk dan terlalu banyak halangannya. Tapi sepatutnya halangan tak menjadikan kita lemahkan, tapi patutnya ia patut buat kita jadi lebih bersemangat. Manusia yang kalah pada halangan adalah manusia yang gagal. Betul ke? Kalau macam itu ramailah dan saya pun akan jadi seorang daripadanya.

Apa yang saya maksudkan adalah gunakan sebaiknya apa yang ada dalam diri kita. Hidup tak lehlah nak demand sangat. Betul tak?

sebenarnya terlalu banyak yang saya nak kongsikan, tapi sebab perlu dahulukan banyak perkara lain, maka saya terpaksa tangguh dahulu. lagi pula tak sihat ni. Ha itulah manusia, banyak alasan.
Saya kata ini sebabnya saya seorang yang amat suka tangguh buat kerja dan pengurusan masa saya pula amatlah teruk. Kena belajar ubahkan, lagipula saya bakal seorang guru.

Comments

Anonymous said…
Semoga berjaya menjadi seorang guru yang kuat semangatnyea.... skarang nie, wah.. jawatan guru ni sangat mencabar! wish u all the best!