bestnya online shopping

Saya pernah dengar, orang kata shopping itu terapi untuk tekanan bagi wanita, dan saya akui, sebagai wanita, saya pun suka shopping. Tapi syukur, saya tinggal jauh dar bandar, jadi untuk saya pergi ke tempat yang jauh semta untuk shopping, memang tak akan terjadilah. Jadi, saya alirkan kegemaran saya itu kepada membeli belah secara maya.

Rupanya membeli secara maya lagilah bahaya. Sebab utama, kita tak perlukan tunai, hanya beli sahaja melalui bank in transfer atau kad. Untuk orang yang telah melakukannya beberapa kali, memang ia mudah.

Dahulu, saya suka sangat boleh membayar bil dan hutang melalui internet, tapi kini membeli belah dengan internet pun jadi semakin mudah lagilah saya suka. lagilah seronok sebab kadang-kadang dapat pula harga best. Tapi walau bagaimana pun masih kene berhati-hati apabila berbelnaja yer... peringatan untuk diri sendiri.





Comments